Regler:
För ett godkänt deltagande i tävlingen behöver deltagaren:

Skapa en video som berör skolan. Detta kan exempelvis vara, utan att begränsa: En dag på AG, Tour av skolan, kompilation av bilder och videos från senaste skolåret, intervju med elever eller lärare eller annat kul content.

Tagga videon med @amerikanskagymnasiet, och #amerikanska. Ni får självklart tagga videon med fler taggar om ni vill.

Videon behöver följa våra värderingar

Videon måste publiceras senast 4:e februari.

Inget spam eller repostande av videos mellan flera profiler tillåts.

Det är tillåtet att tävla med flera bidrag

*AmerikanskaStoraEssingen, AmerikanskaFrescatiHage, Amerikanskagoteborg, AmerikanskaHalmstad, AmerikanskaUppsala

Pris:
Den som postar den vinnande videon vinner en AG summer academy-resa med EF till Bournemouth. Det går även, om vinnaren önskar, att konvertera resan till en värdecheck på 14.950kr som kan användas på AG/EF utbytesår.

(bokning senast dec. 2024).

Val av vinnare:
Vinnaren kommer utses av en jury bestående av Amy Unsworth (Head of communication) och Olle Lundström (vice VD)